Men för helvete. :(

Okej, nu blir jag LESS! Inte nog med att jag är sjuk, det ska hålla på att trilskas med min matsmältning med! OM jag äter en stadig middag blir jar JÄTTEhungrig två timmar senare. Sån där hunger som riktigt suger i magen så man knappt kan stå upp.

Det var inte det som var grejen nu dock. Jag var sådär hungrig, och så skulle jag steka mig en omelett. Det kräver TVÅ ägg. Jag hade TRE ägg. Jag vispar ihop en omelett och lägger den i stekpannan. När den är halvfärdig hör jag en duns (medans jag sitter vid datorn). DÅ HAR ETT PAKET KAKAO RAMLAT NER FRÅN SKAFFERIET, RAKT NER I OMELETTJÄVELN.

Håller på att koka makaroner nu. Har inte ens nån ketchup hemma, men det får väl räcka med kryddor och lite ost. FY FAN.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha... de lät väl gott kakao omelett ;)

2009-01-25 @ 11:20:04
Postat av: Markus

Nja, inte min kopp te direkt. :P

2009-01-25 @ 13:08:26
Postat av: jenny

hahaha tosse då ^^

2009-03-07 @ 21:32:55
URL: http://mjolkochsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0