Shortbus

Igår blev jag tipsad om en film. Jag visste inte riktigt vad det var för något, men jag laddade ner den i alla fall. Nu har jag precis tittat på den. Det var en jävla massa sex i den, men det var nog ändå bland det bästa jag sätt. Så mycket känslor överallt att man nästan får ducka för att de inte ska flyga rakt igenom en, och lämna eftersig ett stort hål kantat av bränd hud.

Jag vill inte ge bort handlingen helt, men jag tycker definitivt att ni borde se den! Så länge man inte är känslig för sex och starka scener är den verkligen en guldgruva. Se den, NU! För helvete.

Dagens låt är "Carash carcrash" med "Meleeh", bara för att den är så jävla bra, och full av känslor.

Jag ska nog snart gå till ica och köpa lite mat, och lite godis. Det har jag nästan förtjänat.

Kommentarer
Postat av: Rödtopp

Söt du är marcus :D

2009-01-17 @ 22:25:05
URL: http://aklypher.blogg.se/
Postat av: Redde

får man fråga vad den hete? (A) =)

2009-01-17 @ 22:29:16
URL: http://blasvaeder.blogspot.com/
Postat av: Markus

till Redde: Shortbus heter den. Står i rubriken. :D

2009-01-18 @ 00:31:31
Postat av: Markus

Till Rödtopp: Aww, du är så vänlig mot mig hela tiden. :) (även fast du stavar mitt namn fel ;))

2009-01-18 @ 00:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0