Välkommen till min blogg, kuksugare!

Okej, det var fem månader sen jag sist bloggade. Jag tror att jag ska göra ett försök att blogga lite nån gång ibland. Gärna så ofta som möjligt. Jag skulle kunna skriva om saker jag hatar, och vara allmänt cynisk. Om det nån gång mot all förmodan skulle hända något bra i den här gudsförgätna världen skulle jag väl kunna skriva om det också antar jag, men chanserna för det är - och det vet både du och jag - minimala.

Dagens låt får bli "Escapism" med "An Café", för den är liksom lite ilsk, lite förvirrad och ganska söt på samma gång.

Jag ska nog ha en "dagens låt" varje gång jag skriver. Förmodligen kommer det oftast vara sådant du aldrig hört förut, och inte kommer gilla om du kollar upp det i alla fall, men du suger, så jag skiter i vilket. Den här bloggen är MIN ventilationstrumma, så det så. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0